Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

– współudział w budżetowaniu i tworzeniu prognoz finansowych,

– monitorowanie realizacji budżetu i raportowanie odchyleń,

– przygotowywanie i analizowanie raportów finansowych,

– tworzenie, kontrolowanie oraz rozliczanie budżetów działowych,

– doskonalenie procesów i narzędzi controllingowych, w tym zapewnienie ich zgodności z najlepszymi praktykami.

Od Kandydatów oczekujemy:

– wykształcenie wyższe,

– znajomość zasad rachunkowości zarządczej, finansowej i finansów przedsiębiorstw,

– bardzo dobra znajomość MS Excel

– doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,

– min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,

– samodzielność, zaangażowanie i chęć rozwoju,

– znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

– komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,

– rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,

– mile widziane doświadczenie w zakresie energetyki.

Oferujemy:

– atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności,

– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,

– przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonych pracowników,

– dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników,

– bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ZFŚS, karty MultiSport),

– ubezpieczenie grupowe.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres ze@zeblach.pl

Do wysyłanych dokumentów prosimy załączyć następującą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – zwane RODO.”

 Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.