Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
– współudział w budżetowaniu i tworzeniu prognoz finansowych,
– monitorowanie realizacji budżetu i raportowanie odchyleń,
– przygotowywanie i analizowanie raportów finansowych,
– tworzenie, kontrolowanie oraz rozliczanie budżetów działowych,
– doskonalenie procesów i narzędzi controllingowych, w tym zapewnienie ich zgodności z najlepszymi praktykami.
Od Kandydatów oczekujemy:
– wykształcenie wyższe,
– znajomość zasad rachunkowości zarządczej, finansowej i finansów przedsiębiorstw,
– bardzo dobra znajomość MS Excel
– doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów,
– min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
– samodzielność, zaangażowanie i chęć rozwoju,
– znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
– komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
– rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
– mile widziane doświadczenie w zakresie energetyki.
Oferujemy:
– atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności,
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
– przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonych pracowników,
– dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników,
– bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ZFŚS, karty MultiSport),
– ubezpieczenie grupowe.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres ze@zeblach.pl
Do wysyłanych dokumentów prosimy załączyć następującą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – zwane RODO.”
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.